maandag 10 september 2012

Nieuw idee

Goed. Ik stond daar in Ierland zomaar bovenop een berg. Met fotocamera en statiefje. En ik dacht: hee, waarom maak ik niet in plaats van een foto een video van tien minuten? En aldus deed ik. een hd-video van tien minuten van een landschap die constant in beweging is omdat de wolken bewegen. Ik zeg: bekijken in HD, op full screen:



Ik heb nog een paar van dergelijke video's liggen, maar ik weet nog niet precies wat ik er mee moet doen. Een paar hersenspinseltjes:
  • Meditatiemateriaal voor mensen die te lui zijn om zelf een berg op te klimmen. Je voelt je spieren en de wind niet, maar het is in ieder geval meer dan een foto.
  • Jullie verzinnen er een soundscape onder want YouTube raakte helemaal in paniek omdat er geen geluid onder het filmpje zat. En niet met versnelde video, het gaat er om dat het tien minuten duurt en real-time natuur is.
Heeft iemand een ander leuk idee om met dit soort video's te doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten